تشک بادی روی آب طرح هات داگ
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تشک روی آب طرح هات داگ محصولی زیبا و سرگرم کننده است که عاشقان فست فود آن را دوست خواهند داشت. این طرح هات داگ شناور برگرفته از طرح ساندویچ هات داگ است. شکاف دار بودن محصول و همچنین نصب و استفاده آسان از دسته بالانس را می توان از مهم ترین ویژگی های این شناور جذاب هات داگ دانست.
تشک بادی طرح هات داگ اینتکس 58771 از سری تشک های بادی خلاقانه و هیجان انگیز روی آب می باشد که اینتکس محصول را با طرح های فست فود تولید و عرضه کرده است. شما این مزیت را دارید که پس از عرضه کامل محصول، شناوری شبیه هات داگ خواهید داشت که قطعا مزیت بسیار خوبی برای محصول است و از نظر ظاهری، پس از قرار دادن آن در آب خود، یک شناور زیبا خواهید داشت. شناور ساندویچ هات داگ. ! طراحی این محصول به گونه ای است که می توانید از یک محصول فوق العاده به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. علاوه بر این، سطح اصلی محصول دارای یک سری خطوط موازی است که سطح اصلی محصول را به صورت کاملا طبی و زیبا در اختیار شما قرار داده است. علاوه بر این، این محصول دارای دو دسته حمل در جلو است که به شما امکان می دهد به راحتی محصول را جابجا کنید و تعادل را حفظ کنید.

خرید تشک روی آب هات داگ اینتکس ایران

تشک بدن هات داگ اینتکس مدل 58771 دارای کیفیت و بدنه ضخیم و ضخیم و بدنه از وینیل می باشد که با سفارش این محصول خیالتان راحت باشد. نکته دیگری که در مورد این تشک بادی روی آب باید به آن اشاره کنیم وزن سبک و نصب آسان این محصول است. همچنین لازم به ذکر است که این محصول برای بزرگسالان با وزن 100 کیلوگرم قابل استفاده است که برای این محصول فایده خوبی است. با رعایت این مشخصات می توانید به راحتی این تشک بادی روی آب را از فروشگاه اینتکس در ایران خریداری و سفارش دهید.





:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : نمایندگی اینتکس ایران
ت : شنبه 29 بهمن 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی